wtorek, 15 lipca 2014

UWAGA!!!

Będzie książka! Będzie, cholera!

Stwierdziłam, że pomysł jest za dobry na bloga, ponieważ z tego co widzę, książka będzie miała ponad 300 stron, może więcej.

Jestem z tego w sumie dumna.
Że tak mi wyszło.
Z tego co widzę, książka będzie się tworzyć jeszcze dłuuuuuuugo, więc myślę, że skończę ją w wakacje za rok. Także cierpliwości.

Mam jakiś pomysł na kontynuację bloga z Avri.

Będą to wpisy podobne do pamiętnika.

Może jakoś w październiku dam fajny wpis, ale wezmę się za to i może coś dodam.

Będzie fajnie. I w ogóle.

I teraz przychodzi czas, żeby prosić o ponowne udostępnianie bloga. To bardzo ważne. Baaaaaardzo.

Noo, to by było na tyle. THX.
loveMuch :)

1 komentarz:

  1. Właśnie się zdziwiłam gdzie zniknął twój nowy blog :P
    Bardzo się cieszę, że jednak książka będzie :*
    Będę Cię wspierała jak zawsze :D
    Powodzenia życzę! :D

    Marta, Igrzyskomaniaczka <3

    OdpowiedzUsuń